Helen Doron Tata - Komárom

Tanáraink

Tanáraink

Kovács Éva

A gimnázium évei alatt döntöttem el, hogy gyermekek angol nyelvtanításával szeretnék foglalkozni, a főiskola alatt azonban már azt is tudtam, hogy ezt nem a szigorúan vett oktatási rendszer keretei közt szeretném csinálni. Néhány év “világjárás” után magántanulókkal kezdtem foglalkozni, ami sok örömet adott. Ezután, kis szerencsével- és egy életemben bekövetkezett váltást követően – találkoztam először a Helen Doron módszerrel. Szerelem volt első látásra, azonnal tudtam, hogy megtaláltam azt a stílust, rendszert, ami alapján tanítani szeretnék. Néhány nap alatt eldöntöttem, hogy elvégzem a szükséges tanfolyamot. Így kerültem ide, és nem bántam meg! Ennek már lassan 10 éve! Szeretném, ha rajtam, rajtunk keresztül minél többen ismerkednének meg a játékos nyelvtanulás lehetőségével és ugyanúgy megtalálnák benne az örömüket, mint én!

Szendrei Márta

Érettségi után a Kodolányi János Főiskola angol nyelvtanár-kommunikáció szakán kezdtem tanulni. Majd 2006-ban, tanulmányaimat félbehagyva, párommal Angliába költöztünk szerencsét próbálni. Végül 13 Angliában töltött év után úgy döntöttünk, hogy vissza jövünk Magyarországra.
Mikor megérkeztünk hatalmas elvárásokkal munka keresésbe kezdtem. Azt tudtam csak, hogy mindenképpen az angol nyelvet használva szeretnék dolgozni. Megláttam Szilvi hirdetését és azonnal jelentkeztem az állásra. Korábban hallottam már a módszerről és sikereiről.
Saját gyermekeimen szerzett tapasztalatból tudom, hogy minél korábban, minél kisebb korban kezdik el egy idegen nyelv megismerését, annál könnyebben tanulják azt meg.
A Helen Doron English nyelvtanítási módszere nagyon emlékeztet arra, ahogyan gyermekeim kint Angliában tanulták meg az angol nyelvet, a magyarral párhuzamosan, második anyanyelvükként (írás és olvasás tudás nélkül).
Nagy örömmel tölt el tehát, hogy még több gyermeknek segíthetek, hogy játszva, könnyedén tanuljanak meg angolul!

Letenyei Mónika

Az egri tanárképző főiskolán végeztem amerikanisztika–rajz szakon.

Diplomám megszerzése után Amerikában dolgoztam egy sokgyermekes családnál, ahol újszülöttől 6 éves korig több korosztály nevelésében és fejlesztésében szereztem tapasztalatot.

Hazatérésem után nemzetközi vállalatoknál helyezkedtem el, így egy időre eltávolodtam a pedagógusi pályától. Gyermekeim születésekor azonban ismét rátaláltam a hivatásomra. Ekkor kezdtem el komolyabban foglalkozni a korai fejlesztés témájával, és sokat olvastam az angolszász szakirodalomból.

Egy gyógypedagógus anyukatársammal közösen fejlesztő játszóházat indítottunk, ahol már 2 éves kortól tanítottam gyerekeket angol nyelvre. Már akkor ösztönösen olyan játékos, kreatív, az érzékeket bevonó módszereket alkalmaztam, amelyekre később a Helen Doron iskolában is rátaláltam.

Hiszek abban, hogy a korai nyelvtanulás élményeken keresztül, játékosan a leghatékonyabb.

Ennek sikerét nap mint nap látom tanulóink sugárzó arcán: az órákon a gyerekek nyitottak a kalandra, a mókára, és szinte észrevétlenül sajátítják el az angol nyelvet.

👉 Mindenkit bátorítok, hogy próbálja ki a Helen Doron módszert – a siker garantált!

Horky Zsófia

A nyelvek világa mindig is lenyűgözött, és örömömre szolgál, hogy ezt most friss Helen Doron tanárként a gyerekekkel is megoszthatom.

Angol nyelv és irodalom tanári végzettségemet a II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskolán szereztem, majd a Miskolci Egyetemen folytattam tanulmányaimat Germanisztika szakon. Jelenleg fordító és tolmács mesterszakon tanulok angol–német nyelvpárral.

A nyelvek már gyerekkorom óta szerves részét képezik az életemnek. Többnyelvű környezetben nőttem fel, így a nyelvtanulás számomra mindig is természetes és élvezetes folyamat volt. Az angol nyelvvel először óvodás koromban találkoztam, játszva-tanulva, és pontosan ebben rejlik a Helen Doron módszer ereje is: a gyerekek élményekhez köthetik az angol nyelvet, így természetesen mernek megszólalni, hiszen ez a kezdetektől a folyamat része.

Pedagógiai gyakorlataim során tapasztaltam meg igazán, milyen öröm gyerekekkel foglalkozni, és azóta elhivatottan szeretnék segíteni abban, hogy a nyelvtanulás valóban élmény legyen. Célom, hogy a gyerekek magabiztosan beszéljenek angolul, ezért  óráimon mindig olyan támogató, vidám légkört teremtek, ahol a tanulás öröm és a sikerélmények motiválnak bennünket.

 

 

Tóth Anna

Gyerekkorom óta szerves része az életemnek a többnyelvűség, így az angol is hamar a mindennapjaim részévé vált. Sokat éltem külföldön, többek között Mongóliában is, ahol egy nemzetközi iskolában oktattam, és egészen más szemszögből tapasztaltam meg, mit jelent a nyelv és a kultúra találkozása. Ez az élmény megerősített abban, hogy a nyelvtanulás nem csupán tudás, hanem kapcsolatépítés: hidat teremt ember és ember, kultúra és kultúra között.

Hiszek abban, hogy a korai nyelvtanulás a leghatékonyabb, ha játékosan, élményként történik – ezért választottam a Helen Doron módszert. Tanárként az a célom, hogy a gyerekek örömmel, magabiztosan és természetesen használják az angolt.

Ezért izgatottan várom a közös utazást, amely során együtt fedezzük fel az angol nyelv világát, és a gyerekek örömmel tapasztalják meg a tanulás élményét. 🌍🗺️

Tanáraink voltak:

  • Mészáros Szilvia
  • Markó Mihály
  • Lichtenstein László
  • Szabó Kriszta
  • Honey Latt
  • Rácz Bernadett
  • Éliás Attila
  • Szűcs Írisz