Tanáraink

Kopre Aliz

Alíz vagyok, 19 éves, a csapat legújabb és legfiatalabb tagja.

Mindig is szerettem a gyerekeket, leginkább az önfeledt mosolyukat. Ezért amikor bepillanthattam a Helen Doron világába tudtam, hogy részese akarok lenni.

Óvodás korban kezdtem az angol tanulást, így tudom mennyi előnyre tettem szert emiatt, szóval jó indok volt, hogy belevágjak a tanításba.

Tudom, hogy amit itt csinálunk fontos, és úgy gondolom a lehető legjobb módszerrel műveljük.

Remélem nekem is minél több gyereknek sikerül mosolyt csalnom az arcára, miközben játszva tanulunk!

………

Zlatnik Anna

Zlatnik Anna vagyok 22 éves, a csapat legújabb tagja. 😇🥂
Az év elején kezdtem el megismerkedni a nyelviskolával és azonnal beleszerettem. Tudtam, hogy itt szeretnék tanítani.
Gyerekkorom óta tanár akartam lenni és ez az álmom most megvalósult.
Alig várom, hogy elkezdődjön a tanév és megismerhessem a gyerkőcöket, akik nálunk tanulnak. 🥰
A Helen Doron módszer csodálatos élményekkel gazdagítja a gyerekek életét. Amellett, hogy megtanulnak angolul, önbizalmat és tudatos életmóddal kapcsolatos információkat is kapnak. Angolul tanulni egy dolog, de nálunk mindenki úgy tanul, hogy közben jól érzi magát, nem csak a diák de a tanár is.

 

…….

Ambrus Pálma Zita

Sziasztok Zita vagyok, 24 éves 😊
Én a nyelvtanulást nagyon későn kezdtem ezért mindig is éreztem a
 hátrányait. Az egyetemen ismerkedtem meg a Helen Doronnal és rögtön azt éreztem hogy, ez az a módszer ahogyan a legmókásabban lehet tanulni, szinte nehézségek nélkül. Nagyon szeretem a gyerekeket és örömmel tölt el, hogy íly módon játszva taníthatom őket.
……………..
………………..
……………………
………………………
………..

Hazel Ivy Jeremias

Hello! I’m Hazel! I’m 24 years old. I’m from the Philippines. I speak 3 languages fluently – one of which is English! I learned English as a mother tongue and have experienced more opportunities because of it. I grew up with many cousins who I helped with their homework and it is through them that I found my love for learning and teaching children.
……..
……………………………………..
…………………………………….
……………………………………….
…………………………………………….
…………………………………………..
…………………………………………
…………………………………………..
.
.