Üdvözlöm a Helen Doron Marcali-Balatonmáriafürdő Oktató Stúdió oldalán.
A gyerekeket játékok, csoportos feladatok és zenék ösztönzik a részvételre és beszédre, illetve a kiscsoportos óráknak köszönhetően mind megkapják a nekik járó figyelmet és segítséget, hogy gördülékenyen menjen a tanulás.
Simon Orsolya vagyok a nyelviskola vezetője. Szülőként kerültem először kapcsolatba az angol oktatás eme formájával, így személyes tapasztalatból tudom, hogy ez a módszer mennyire hatékony és hasznos. Nagyon örülök, hogy lehetőségem van Marcaliban és most már Balatonmáriafürdőn is megadni a gyerekeknek a játszva tanulás élményét és egy biztos nyelvtudással engedhetjük őket az életbe.
Kovács Veronika vagyok, nagyon büszke Helen Doron tanár.
„Bárcsak lett volna lehetőségem Helen Doron iskolába kezdeni a tanulást, mert ez a nyelviskola megadja lehetőséget a gyerekeknek, hogy egy teljesen új nyelvet ismerjenek meg játékokkal, zenékkel, ezzel megadva nekik az esélyt, arra hogy elsajátítsák a szükséges tudást egy új nyelv megtanulásához”
Zakár Brigitta vagyok, 2021-ben szereztem diplomám anglisztika szakon, majd ezután kezdtem angol tanárként dolgozni a Marcali Helen Doron nyelviskolában, megismerve egy újszerű tanítási módszert, amit egyedülállónak tartok.
„A Helen Doron korai nyelvtanulási módszere lehetőséget nyújt a gyerekeknek, hogy ne csak tanulják, de egyben szeressék is az angolt, ami az egyik legfontosabb-mondhatni elengedhetetlen-része a (nyelv)tanulásnak.”
Bogyó Dalma vagyok, Helen Doron tanár. Több évet éltem külföldön, ahol gyerekprogramok szervezésével és jóga oktatással foglalkoztam. Nagyon szerencsésnek érzem magam, hogy több nyelven beszélek, mert ajtókat nyitott ki előttem, rengeteg embert ismerhettem meg világszerte, ezáltal elfogadóbb, empatikusabb és nyitottabb lettem.
„A gyerekek a Helen Doron módszer segítségével észrevétlenül tanulják a nyelvet és közben barátságokat kötnek. A korai nyelvtanulás segíti a későbbi szép kiejtést és a gátlások nélküli beszédet.”
Helen Doron kivételes személyiség az angol nyelvoktatás világában. Ő az, aki elkötelezettségét és az általa megalkotott egyedülálló oktatási módszertant ötvözte a gyerekek iránti szeretettel és odafigyeléssel. Módszere kifejezetten gyerekeknek szól, és interaktív, játék alapú tanulással járul hozzá az angol nyelv elsajátításához. A
Hamarosan kezdődik a suli és vele együtt közeledik a szülők legnagyobb rémálma, a különóra-mátrix is. Hogy mi az a különóra-mátrix? Egy minden óvodás-iskolás gyerek életét meghatározó, bonyolult és olykor átláthatatlan rendszer, melyben a gyerek személyes érdeklődésének, fejlesztendő részterületeinek, valamint a kötelező kulturális,
Ha nem zseni a gyerek, mindenki halálra rémül, hiszen manapság a legjobb sem elég. Kiemelkedőnek, szupernek, extrém teljesítményűnek, mindenben élenjárónak és úgy általában, tökéletesnek illik lenni. A színötös bizonyítvány, az osztályelső pozíció, az országos első helyezések, a tanulmányi és sportversenyek, a szakkörök,
“Kockul a gyerek!” – bosszankodik a legtöbb ovis és kisiskolás anyukája a játszótéren. “Kockul a gyerek!” – háborognak a kamaszok szülei kicsit erősebb éllel. “Hogy ezek folyton csak a mobiljukat nyomkodják!” – háborognak a nagyik, valahányszor az unokáikat látják. És ami azt
Lassan végéhez közeledik a tanév és a gyerekek egyre fáradtabbak. Mostanra nem ritka, hogy azok a diákok, akik egész tanévben kiválóan teljesítettek, április-májusban már rosszabb jegyeket kapnak, vagy azonos teljesítmény mellett egyre ingerültebbek és türelmetlenebbek. Ennek oka sokféle lehet: mentális-érzelmi túlterheltség, diagnosztizálatlan
Ahogy kivirágzik a tavasz, az anyukák és az apukák napi to do list-jén feltűnik a legidegesítőbb tevékenység: a táborvadászat. Hiszen a nyár hosszú, a szabadság kevés és a gyerekek elhelyezéséről, szórakoztatásáról tíz teljes héten át gondoskodnia kell a családnak. A csemete érdeklődése,
Kérjük a töltsd ki az űrlapot a letöltéshez