A gyerekek agya a születés pillanatától olyan, mint a szivacs. Szinte végtelen mennyiségű információt képes tárolni, gyakran anélkül, hogy bármiféle tudatosság jellemezné akár az információ átadását, akár a rögzült tudás aktiválódását. Ezt az információelsajátítást hívjuk implicit tanulásnak, mely gyerekek esetében a leghatásosabb módszer.
A Helen Doron iskolák babaangol foglalkozásai alatt épp ezért a gyerekeket nem ültetjük asztalhoz, nem követeljük meg, hogy tanuljanak: tanulnak, mert számukra a tanulás az élet természetes velejárója. Olyan fontos és szükségszerű aktus, mint a levegővétel. A dalok, a mesék és rigmusok abban segítenek, hogy a dallam, a cselekvés és a szituatív nyelvhasználat által a szavak és tipikus mondatszerkezetek észrevétlen beépüljenek a gyermek angol nyelvtudásába. A nyelv kedves ismerős legyen számukra, ne ellenség.
A kétnyelvű babák okosabbak
Egy ember intellektuális képességei nem csak a genetikai adottságaitól függenek, hanem a korai agyi stimulációtól is, mely az idegpályák kialakulását segíti. Ha a babák a lehető legkorábban találkoznak egy második nyelvvel, új idegpályák alakulnak ki, és így intelligenciájuk is nő. A vizsgált 7 hónapos csecsemők, akik kétnyelvűként nevelkedtek, jobb mentális képességekkel rendelkeznek, mint azok a babák, akik egynyelvű közegben nőttek fel.
Ők könnyebben hoznak majd jó döntéseket, jobban figyelnek, terveznek, hamarabb megoldják a problémákat, kezdeményezőbbek, így életük jó eséllyel sikeresebb és boldogabb lesz.
A tanfolyamon a 15 hónapos – 3 éves korú gyerekek sok versike és 28, különböző, világzenei stílusú dal segítségével ismerkednek az angol nyelvvel. A sok órai párbeszéd, izgalmas feladat és játék fejleszti az enciklopédikus tudást, a finommotorikus és a nagymozgásos készségeket, és előkészíti a matematikai gondolkodást.
A Toddler’s Best Start – baba-mama angol
Kérjük a töltsd ki az űrlapot a letöltéshez