Tanáraink

Nyelviskolánkban elhivatott, jól képzett és kedves tanárok várják a gyerekeket. Ismerd meg csapatunkat! 

Réder Mariann nyelviskola vezető, tanár

Mariann vezető

Réder Mariann vagyok, a nyelviskola vezetője és tanára. Amikor Angliából hazaköltöztem, akkor ismerkedtem meg a Helen Doron módszerrel, ami az első óralátogatásom alkalmával magával ragadott. A kezdetekben az érdi oktatóközpontban dolgoztam, majd Pécsre költöztem, és itt folytattam az angol tanítást. Az elmúlt több, mint 10 évben nagyon sok családdal ismerkedtem meg, akiknek sok szép pillanatot köszönhetek. Szerencsés vagyok, mert egészen pici babáktól kezdve a tinikig, minden korosztályt tanítottam már, és nem is tudnék kedvenc korcsoportot kiemelni, mert mindegyik más-más miatt áll közel a szívemhez.
Jelenleg kevesebbet találkozhattok velem a nyelviskolában, mert a kisfiammal vagyok otthon, aki egyébként szintén a nyelviskola egyik legifjabb növendéke.
Hálás vagyok a tanáraimnak, hogy mindig lelkesen, felkészülten várják a kis tanítványaikat a foglalkozásokon, és hogy úgy is zavartalanul zajlik az oktatás, hogy most nem tudok mindig jelen lenni.

 

Fónai Kata tanár

Kata tanár

Fónai Kata vagyok, a pécsi Helen Doron egyik oktatója. Először 2020-ban találkoztam a Helen Doron módszerrel, és azonnal megtetszett. Mindig is jól szót értettem a gyerekekkel, de sosem gondolkodtam abban, hogy tanár legyek. Ez persze az első órán, amit megnéztem meg is változott. Nagyon tetszett, hogy minden játék és móka, de mégis mennyi tudást szívnak magukba a gyerekek közben. Imádtam ahogy izgatottan kiabálják be angolul a válaszokat, na meg persze azt is, hogy rögtön velem is olyan közvetlenül játszottak, mintha ezer éve barátok lennénk. Azt hiszem már akkor tudtam, hogy ezt akarom csinálni, amikor eljöttem az első óralátogatásomról. Azóta pedig nap mint nap megerősödik bennem az érzés, hogy jó helyen vagyok.
Jelenleg minden korosztályban tanítok, egészen pici babáktól tinikig. Fontos számomra, hogy kicsik és nagyok egyaránt élvezzék az angolórákat, ezért próbálok minél kreatívabb eszközökkel és játékokkal készülni minden egyes órára.

 

Kiss Júlia tanár

Kiss Júlia vagyok, pszichológia szakos hallgató a PTE-n. Mindig is szerettem gyerekekkel foglalkozni, ugyanis tapasztalataim szerint jól megértjük egymást. Dolgoztam már többek közt gyerektáborban is Amerikában, ahol igazán megtanultam, hogy hogyan kell megfogalmazni pár szóban az utasításokat, mert általában a gyerekeknek ennél többre nincs idejük… Nem feltétlen a tanítás volt a célom, amikor egyetemre jelentkeztem, de miután megnéztem az első Helen Doron órát, rögtön tudtam, hogy nekem itt a helyem. A játékos légkör és a gyerekközpontúság hamar megfogott, továbbá ennek a hatása a gyerekekre, akik bámulatosan sokat tanulnak, miközben „csak” játszanak. Arról nem is beszélve, hogy tanítani is sokkal mókásabb, ha az ember ahelyett, hogy a táblára ír, éppen házat épít kockákból, vagy boltosat játszik.

 

 

Schrott Mónika tanár

Móni tanár

Schrott Mónika vagyok. 2007 óta tanítok gyermekeket, az utóbbi több, mint 10 évben immár a Helen Doron nyelviskolában. Egyetemi tanulmányaim előtt 4 éven át Angliában éltem. Célom, hogy a csoportjaimban tanuló gyermekek játékos formában sajátítsák el az angol nyelv alapjait, megszeretve ezáltal a nyelvet. Ehhez elengedhetetlen a gyermek-szülő-tanár közötti bizalmon alapuló jó kapcsolat kialakítása. Éppen ezért személyes sikerként könyvelem el, mikor arról kapok visszajelzést, hogy nagyobb diákjaim kiteljesednek az iskolai angolórákon, vagy sikeres nyelvvizsgát tesznek. Emellett örömmel tölt el mikor látom, hogy ”a kicsik” szívesen jönnek angolra s legalább annyira várják az angol órát, mint én a velük való találkozást.

 

 

 

Studi Norbert tanár

Norbi tanár

Studi Norbert vagyok, angol-magyar tanári szakon végeztem a Pécsi Tudományegyetemen. Bár eredetileg azt terveztem a tanulmányaim elején, hogy csak gimis diákokkal fogok foglalkozni, nagyon magával ragadott és beszippantott a Helen Doron órák világa. Könnyen megtaláltam a közös hangot a picikkel és most már boldog vagyok, hogy nem zárkóztam el ettől a lehetőségtől. Még csak pár hete végeztem el a TTC-t, de úgy érzem, hogy már rengeteget tanultam és kaptam ettől a módszertől és a gyerekektől.
Szeretem a munkámban, hogy ki tudom élni a kreativitásomat, amit a gyerek lelkesedéssel hálálnak meg. Sajnos tapasztalataim alapján a közoktatásban nehéz becsempészni a játékot és az örömöt az órákba, ezzel szemben viszont pont ez adja HD órák esszenciáját. Amikor a TTC-n azt mondták nekem, hogy minél őrültebb ötletet hozok, annál jobb, tudtam, hogy jó helyre kerültem. Mindig is hittem abban, hogy egy nyelvet nem csak tankönyvekből lehet elsajátítani, hanem szükségünk van a sokféle és érdekes impulzusokra, hogy hatékonyan tudjuk elsajátítani a nyelvet. Emellett élvezem, hogy az órákon csak angolul beszélünk a gyerekekkel – mivel 4 éves koromtól érettségiig horvát anyanyelvi környezetben nőttem fel, tudom, hogy milyen erős hatása van ennek egy gyerek fejlődésére.