Hungary
  • English for young kidsEnglish for young kids
    Angol nyelv gyerekeknek

    A Helen Doron diákok nem csak tanulnak hanem jól érzik magukat.

    Hogy miért?
  • English learning for childrenEnglish learning for children
    Próbáld ki!

    Ingyenes próba óra

    Központok
  • English for kids
    Kisgyerekkortól tinédzser korig
    3 hónapos kortól 19 éves korig minden korosztály részére izgalmas és érdekes tananyaggal
    Keress egy Oktató Központot
 

Biztos alap a tanuláshoz

Korai évek

Azok a szülők, akik úgy döntenek, hogy 2-4 éves gyermeküket beíratják angol foglalkozásra, tisztában vannak azzal, hogy a nyelvtanulás kezdete a korai években a legidőszerűbb. Ők azt is értik, hogy milyen fontos szerepet kap az angol nyelvtudás gyermekük jövőjében. Csupán néhány angol kurzust találhatunk iskolás kor előtt lévő gyermekeknek, de amikor totyogóknak és kisgyermekeknek keresünk tanfolyamot, biztosra kell mennünk, hogy ezen a kurzuson következetesen és hatékony módszerrel oktatnak. Az oktatók, gondozók és szülők sarkalatos szerepet játszanak a gyermekek tanulásában, mivel segítségükkel nő meg a gyermekek önbizalma, és általa nyerik el azt a biztonságot, ami a hatékony tanuláshoz kell. A kisbabákat (0-2 éves) és a 2-4 éves kisgyermekeket illetően a tanulási tapasztalat a fejlődés és növekedés alapja, mivel az ekkor tanultak, a mindennapi tapasztalatszerzésen alapulnak. A kisgyermekes tanfolyamok sikeressége az érzelmi kötődéstől is függ, mely a tanuláshoz elengedhetetlen önbizalmat növeli.

111

Anyanyelvi nyelvtanulás

30 éves oktatói tapasztalat, valamint kisgyermekek, iskolások és tinédzserek számára kidolgozott oktató kurzusok fejlesztése során mindig arra jutottunk, hogy a legjobb út az angol tanításához az anyanyelven keresztül vezet. A 2-4 év közötti gyermekek az angolt anyanyelvükkel egy időben sajátítják el. Ezért a leghatékonyabb módszer ugyanazzal a módszerrel tanítani az angol nyelvet is, mint az anyanyelvet. Természetes, hogy a gyermekek jóval azelőtt megértik a beszédet, és megtanulnak beszélni, mielőtt írnának vagy olvasnának. De ezt a folyamatot az iskolai oktatás nem követi idegen nyelvtanítás közben. Az iskola írás és olvasás alapján értékel és tanít, a beszéd gyakran csak másodlagos szerepet kap. Ennek az az oka, hogy az iskolai tanároknak nincs idejük nagy létszámú osztályokat beszélni tanítani. A nyelv olvasásának és írásának iskolai oktatása – még akkor is, ha a beszédoktatással jár – nem bizonyult hatékonynak a nyelvtanulásban. A tanulás kulcsa pedig éppen a beszélt nyelv használata, illetve a gyakorlatias alapszókincs elsajátítása rengeteg ismétléssel, pozitív megerősítéssel, sok vidámsággal és játékokkal.